TAJUK BESAR

Search This Blog

Tuesday, May 21, 2013

Anak Aku Demam Lagi

20/5/2013

Hari isnin lebih kurang jam 1700 (5 ptg). Tengok anak aku semacam je... Slow sangat.. Pegang badan tidak la panas.. Takut demam, KDN bagi ubat demam... Sebelah malamnya aku bersengkang mata dgn KDN. Badan panas mendadak... Lastnya kena la ubat buntut. Sebelum pergi kerja aku rasa badan anak aku dah kurang panas. KDN aku ambil cuti... 

Jam 10 pgi (21/5/2013)

KDN hantar sms.. lebih kurang cam gini "ASSALAM... SYG X PI KLINIK LG. SYG X SIHAT. ANAK PUN BADAN PANAS BALIK".

Sampai rumah ni la wajah anak aku. Air asam jawa. Petua kurangkan panas badan.


Tepat jam 1413 (2.13 ptg) bawa anak aku ke POLIKLINIK. KDN aku pun join sekali. Anak dah sudah. KDN belum selesai lagi.. Jam 1710 baru keluar. 

semasa menunggu KDN selesai, anak aku tertido atas meja beralas dgn DRYPERS


Balik dr POLIKLINIK terus bg anak main air sampai kecut. 
Pg ni ALHAMDULILLAH SYUKUR.. Dah kurang sikit.





No comments:

Post a Comment